Tips-uri

Tuturor le plac tips-urile,sfaturile sau trucurile.Articolul ăsta e dedicat fetelor,mai exact pentru părului lor,cu 10 tipsuri alese din auzite/reviste/site-uri.

  1. Dupa ce ti-ai vopsit parul, nu te spala pe cap 3 zile. Chiar daca se ingrasa si nu-l mai suporti! Stilistii spun ca acest interval, imediat dupa vopsire, este decisiv pentru fixarea culorii.
  2. Ajutor, raman fara par! Stai linistita, nu chelesti daca iti cad zilnic, in medie, 100 de fire. Tot ce depaseste aceasta cantitate s-ar putea sa aiba cauze patologice, dar mai e pana la chelire. Ai timp sa mergi la medic sau sa-ti iei suplimentele nutritive.(asta ca să ne liniştim)
  3. Cât mai puţină placă.Nu opta pentru placa de intins parul prea des, mai ales daca ai un par ondulat, acest lucru va duce de asemenea la degradarea si rarirea parului.Da,toată lumea ştie asta,prea puţini şi iau în considerare sfatul.
  4. Apă minerală şi lămâie-după clătire.Apa minerală dă strălucire părului,lămâia e de fapt un adaos pentru blonde.
  5. Masaj.Dacă vrei păr lung,poţi grăbi creşterea lui printr-un masaj al scalpului uşor.E şi relaxant,şi util.
  6. Lichide.Daca ai un par uscat, acest lucru poate fi si din cauza hidratarii suficiente a organismului, asadar bea multe lichide.
  7. Volum.Pentru mai mult volum,piaptănă-te dimineaţa cu capul în jos.
  8. Clătirea-încearcă să te clăteşti cu apă rece,ajută la strălucire.De aseamenea,împuşti doi iepuri dintr-o lovitură,pentru că astfel alternezi temperatura apei pe piele,ceea ce ajută la prevenirea celulitei.
  9. Păr gras-dacă ai probleme cu părul gras,educă-l.Nu-l mai spăla în fiecare zi,aşa elimini temporar sebumul,dar care se reface rapid,şi mult mai mult.Încearcă o mască de argilă,apoi începe să-l speli o dată la 2-3 zile.
  10. Clişeu-şi anume-nu te pieptăna cu părul ud,ci încearcă pe cât posibil să îl laşi să se usuce natural.Astfel vei preveni ruperea multor fire de păr.
8 responses to “Tips-uri

  1. Am facut greseala de a ma vopsi acum 2 veri si de atunci mi se ingrasa parul des. Ma spal o data la 2 zile. Daca nu ma spal imi cade foarte mult. Shit happens. :))).
    Nu prea mai obisnuiesc sa citesc tips-uri despre ingrijirea parului pentru ca de fiecare data mi s-au dovedit a fi false. In prezent iau niste suplimente nutritive si folosesc sampon si balsam pe baza de plante [ in cea mai mare parte]. 😀

  2. da,şi eu folosesc un şampon natural,recomandat de o prietenă.totuşi e bine să ştii câteva trucuri:-??

  3. hm.. eu știu că nu e bine să te clătești cu apă rece, că e faza aia ”după cald nu e bine imediat rece ” ..
    poți răci nasol. 😐

  4. Care din voi ai facut vre-odata masca cu argila? Cum arata? O aplici doar pe scalp? 😀 Cum o aplici? Cum o speli dupa asta?

  5. cam greu sa nu te speli pe cap 3 zile dupa ce ti-ai vopsit parul

  6. May sa sti ca eu am parul foarte ondulat si mai folosesc placa din cand in cand (odata la 2 saptamani) si nu nici daca vreau nu mi se rareste…depinde si de placa si de cum iti intreti parul…
    Si ps am tot vazut ”tips-uri” despre cum sa ai volum la par….despre cum sa il reduci nu este ?:))

  7. 1. Eu imi fac baie imediat dupa ce m-am vopsit ca sa mi se dea jos vopseaua din par, si-mi dau cu samponul care a venit impreuna cu cutia de vopsea.. e special pentru asa ceva.
    3. Nu m-am mai facut din clasa a 11-a cu placa.. pentru a mi-l ondula folosesc bigudiuri. Motivul e pentru ca pe la sfarsitul verii mi-am vopsit parul de 3 ori in 2 zile din cauza unei greseli (culorile nu erau potrivite) si s-a subtiat considerabil. Ma vopsesc destul de des din clasa a 11-a, dar e aiurea pt ca culorile pe care le folosesc sunt doar cateva nuante mai deschise decat satenul meu natural, asa ca nu-l mai vopsesc..de aproape 3 luni. 😀
    6. Beau foarte multa apa. Si-o beau cu pofta!:D Asta e un ‘fact’ despre mine. Imi place apa.. :))
    8. Nu ma spal niciodata cu apa rece.. Nu inteleg expresia ‘cold shower’.. racesti!
    9. Ma spal pe cap in fiecare dimineata.. si stiu ca nu e bine, pentru ca s-a invatat asa. 😦
    10. Ma pieptan numai cu parul ud, ca e prea incurcat daca-l las sa se usuce. Folosesc feon, pentru ca ma grabesc sa plec la clase si nu pot iesi cu parul ud.
    Mda… se pare ca trebuie sa-mi modific cateva din obiceiuri.. Mersi de tipsuri! 🙂

  8. Eu ma dau zilnic cu spuma ca sa imi stea parul mai cretzulin, mai dezordonat… dar cred ca nu imi face prea bine 😦 imi usuca parul foarte tare…si am tot schimbat spume si nimic…

Lasă un răspuns

