Mi-e dor..

..de senzaţia aia când ştii că ai totul pregătit pentru mâine,temele făcute conştiincios,ghiozdanul pregătit,hainele (şi machiajul,şi accesoriile) puse frumos într-un loc special.Când ştii că nu îţi va lipsi nimic,că nu vei tremura la vreo oră de teamă să nu-ţi ceară caietul sau să te scoată la tablă.Când ştii că dimineaţă poţi să mai leneveşti 5 minute în pat pentru că nu trebuie să te îngrijorezi de nimic.

Nu că aş fi o elevă care nu are nimic de-a face cu şcoala,dar să fim serioşi-de câte ori reuşeşti să faci totul perfect?

Şi mi-e dor să mă simt ca atunci când eram în clasele mici,cu ghiozdanul făcut,penarul umplut cu tot ce am nevoie  şi şorţuleţul călcat şi pus deoparte.

Da,asta voi face în seara asta.

 

11 responses to “Mi-e dor..

  1. Fa asa de cate ori simti dorul asta, pentru ca, macar e un dor ce poate fi alinat:)

  2. Cred că senzaţia asta mi-a lipsit cel mai mult în timpul facultăţii. 😀
    Senzaţia aia când te duci în pat dupe ce ţe-ai făcut ghiozdanul, pentru toate cele 6 materii…

  3. eu şi acu’ mă bucur că am scăpat de senzaţia aia:P cu toate că o parte din liceu aş repeta-o în fiecare zi; doar o anumită parte:)

  4. Pingback: Miros de toamna « My life in few words…

  5. da..si mie mi-e dor ce acea senzatie..chair daca sunt abia la liceu..imi lipseste acea senzatie..:(..miss that school..acum e..altfel , diferit si monoton..acum temele sunt niste chestii inutile pe care le scrii doar daca esti 100% sigur ca nu le poti copia in clasa..

  6. Of ce dor imi e de liceu, fara alte probleme decat cele legate de scoala. Ce bine era in liceu! Cu toate ca luam si 1 si 2 si 4 si 7, mai rar inpuscam un 10 dar era altfel.

  7. M-am mai simtit asa.. de cateva ori pe luna mi se-ntampla sa am totul pregatit, hainele si tot pentru ziua urmatoare si lectiile toate terminate. Te simti asa de bine, toata ziua. Altfel, parca ai o piatra pe inima care nu te ingreuneaza..

  8. *te ingreuneaza (fara nu:P)

  9. Hehe, eu cam asa eram la liceu 😆 nu ma simteam bine daca nu eram 100% pregatita…acum la facultate e mai greu… ma straduiesc, ce pot sa fac?:)

  10. Pingback: HO HO HO « My life in few words…

Lasă un răspuns

