Relaxare?

După o zi grea,lungă şi obositoare,cum alegeţi să vă relaxaţi?Aveţi un ritual anume,sau somnul este singurul lucru pe care vi-l permiteţi?

Personal,pentru mine,în timpul săptămâinii,ora nouă e sfântă,am grijă ca până atunci să rezolv tot ce am de rezolvat,şi mă aşez în pat şi,cu precizia unei bătrânele care nu pierde niciodată telenovela favorită;deschid televizorul la serialul preferat,de comedie (Friends sau Just shoot me!,depinde de zi),neapărat cu ceva fierbinte în mână-ceai,ciocolată caldă,biscuiţi cu lapte sau cereale).

Aşa ştiu sigur că orice zi,oricât de dură ar fi,se termină frumos.

Şi pentru pauze în timpul zilei,îl folosesc pe Michael Buble:
Sau asta.

Tu cum te relaxezi?

8 responses to “Relaxare?

  1. Imi deschid calculatorul si incep sa-mi verific lista de blogroll relaxandu-ma citind articolele care-au mai aparut. Intre timp mai trag un ochi si pe la televizor sa vad daca e ceva interesant. Chestiile astea ma relaxeaza.

  2. Nimic nu e mai relaxant decat un dush fierbinte, un pahar de laptic cald si dupaceea somn…cel putin in opinia mea 😀

  3. Stau o oră pe bloguri şi apoi termin pregătirea pentru a doua zi… şi apoi baie şi somn… chiar acum mă cheamă la citit nişte laboratoare.

  4. Eu ma relaxez seara adormind la TV 🙂

  5. Ma asez la birou, deschid calculatorul, aprind o tigare un pahar de ceva (de preferat alcool), dau drumu la muzica sa fie cat mai lenta si de camera cat mai lenta, citesc cateva bloguri, mai aprind o tigare, mai pun un pahar.

  6. Si mie imi plac „Friends” :X Dar pacat ca am vazut toate episoadele si acum le dau in reluare..
    E foarte buna ideea, sa ai grija ca la 9 sa fie toate treburile terminate.. numai ca eu la 9 seara de multe ori nici nu am ajuns acasa de la cursuri.. plec dimineata, ajung seara.
    Eu ma relaxez in pat la televizor, rontaind alune sau fruncte..sau stau pe sezlong pe balcon si ma scufund in ganduri..sau fac baita-n cada si ma uit la un film in acelasi timp (Da…cu laptopu-n baie, dar nu e-n priza si nu e aproape de apa)..sau dorm.

  7. Timpul nu prea imi mai permite sa stau la TV sau la seriale, asa ca adorm imediat cum pun capul pe perna! 😆 si e al naibii de relaxant…insa de cand am in bratele cui sa ma alint, nu mai simt nici stres, nici nimic :”>

Lasă un răspuns

