Idei aleatorii

  • Mă simt cam prost că nu am mai scris de mult,iar când o fac,o fac rar şi superficial.E ciudat şi faptul că atunci când ştiu că-mi neglijez blogul,îl evit total,nu-i mai verific statistica,iar fiecare comentariu mi-e ca un reproş.Repet-ciudat.
  • E prea ca-nuca-n-perete vremea asta caldă,mă face să mă simt ca în septembrie;scrierea datei e o experienţă ciudată pentru mine;
  • Zilele astea am primit primul comentariu hater.Nu a fost plăcut.
  • Mi-e dor de Crăciun,zăpadă,ace şi miros de brad,episoade speciale şi-da,cadouri.Luna decembrie e magică.
  • Mi-ar plăcea să îmi pot exterioriza sentimentele cum fac alţii,prin metafore şi cuvinte adânci,dar mie îmi ies ca şi cum ar fi o glumă.Prea mult simţ practic.
  • Lumea spune mult,mult prea mult „Nu ştiu,nu ştiu de-astea” ,”două”,”ori suntem golani ori nu mai suntem„, sau”maxim şase„.Ai zice că te saturi după o vreme.
  • Chiar dacă nu am lipsit mult,trebuie să spun asta:mi-a fost dor de voi 🙂
7 responses to “Idei aleatorii

  1. Ai dreptate deja exagereaza lumea cu expresiile acelea 😉

  2. De „nu știu, nu știu” chiar că m-am dăturat până în gât…

  3. la ce articol a fost comentariul bubă?

    • Nu l-am publicat.Îmi rezerv dreptul ăsta,deşi ştiu că aduce a slăbiciune.

      • nu neaparat a slăbiciune. doar că e dreptul TĂU să postezi ce dorești, să ștergi ce comentarii vrei, să le editezi, etc etc.
        în locul tău, eu îl lăsam, cred XD. oricum, e singurul căruia probabil nu-i place blogul. nouă ne place blogul tău >:D<.

  4. :O acum am văzut, mă ai în blogroll. merci, mi-ai încălzit corasonul. :X nu glumesc. :”>

  5. Nu e nici o problema ca mai lipsesti din cand in cand de pe blog, e normal sa ai si zile mai busy 🙂 cat despre cel care te-a criticat…vei intalni multi ca el in viata, trebuie sa inveti sa ii infrunti pe toti sau sa stii cum sa ii iei.

Lasă un răspuns

