Inel pe deget=păr scurt?

Mă gândesc de mult timp că trebuie să existe un club secret al femeilor măritate,de care nimeni nu trebuie să ştie,nimeni nu trebuie să afle-până nu are inelul pe deget.

Iar una din condiţiile pe care acest club le impune este neapărata tăiere a părului.Nu-i vorbă,mai sunt condiţii,dar asta pare a fi cea esenţială.

Sincer nu înţeleg de ce parcă toate femeile de peste 30 de ani au părul tăiat scurt,suspicios de asemănător.

Ok,înţeleg că multe femei care au fost adepte ale părului permanent şi l-au degradat şi sunt nevoite să-l poarte scurt,sau sunt multe care muncesc şi un păr lung le-ar incomoda.Dar curentul se extinde şi prin cele tinere,şi poţi vedea lejer femei care lucrează la birou cu acelaşi tip de păr.

Propun înfiinţarea unui nou club,în ca îţi păstrezi părul cum vrei.Sau să continui sportul şi după luna de miere,dar asta e o discuţie pe care o vom purta altădată.

PS:Sigur că există şi excepţii,dar parcă nu sunt atât de multe.

8 responses to “Inel pe deget=păr scurt?

  1. Nici eu nu inteleg de ce…cred ca este o regula…ele cred ca par ridicole cu parul lung de adolescenta si de aceea isi tund parul (asa cred eu).

  2. Nu știu unde le vezi. 😆
    Eu aș zice că abia peste 40-50 de ani sunt femeile tunse scurt, pe la 30 și încă sunt multe cu păr lung.
    Deși am observat că 70% din femeile care rămân gravide se tund scurt. Poate doar asta să fie legătura cu vârsta aia de 30… dar restul nu prea. Și le înțelegi, le cade părul în timpul sarcinii mult, după numai de păr nu au treabă vreo câteva luni bune…

  3. Pentru ca parul scurt intinereste cica.

  4. Nu cred ca are legatura cu statutul de femeie casatorita, ci cu statutul social. Dupa 30 de ani femeia de cariera incepe sa urce treptele anevoioase ale promovarii si vrea sa fie luata in serios, sa nu fie tratata ca o pustoaica cu pletele in vant. Vrea sa fie sigura ca este ascultata nu pentru ca „pe umeri pletele-i curg râu” ci pentru ideile ei, pentru competenta ei. Asta nu inseamna deloc ca o femeie cu parul lung e incompetenta, Doamne fereste-ma de asemenea interpretare. Astea sunt conventiile societatii actuale … Sigur, e valabil si ce s-a spus in legatura cu categoria speciala a femeilor gravide.

  5. Si mami are parul scurt ( a depasit de muuult 30 de ani), dar inca e foarte sexy 😀

  6. Idem Chocolate Follie 😳 Unele femei se tund scurt ca asa cer barbatii (unii) 😆

  7. mie-mi place parul scurt 😀 Si mama mea il are scurt si ii place pentru ca nu ii intra in ochi si ii sta si foarte bine.
    Am avut si eu parul scurt mai de mult si mi-a placut… e foarte free..fara jenari ca iti intra in ochi parul sau altceva.

Lasă un răspuns

