Premiu

De la Carmen şi de la Paul.Acelaşi mulţumesc plin de recunoştinţă însoţit de o privire gen „eu..mare?” 😆  Şi o leapşă tot de la Carmen,pe care am promis că o fac de ceva timp.Ea constă în cinci dintre cele mai bune cărţi citite şi 5 melodii favorite.Deci.. Top 5 cărţi

5.10 negrii mititei-Agatha Christe

4.La paradisul femeilor-Emile Zola

3.Donna Alba-Gib.I.Mihăescu

2.La răscruce de vânturi-Emily Bronte

1.Mândrie şi prejudecată-Jane Austen

Top 5 melodii

5.I just don’t love you no more-Craig David

4.Stay-Hurts

3.Ooh la-The kooks

2.Just so you know-Jesse McCartney

1. She will be loved-Maroon 5

Şi neapărat de menţionat-La mulţi mulţi mulţi ani,Chocolate Follie>:D<

Leapşa şi premiul merge la tot blogroll-ul,şi nu pentru că mi-ar fi greu să specific anume persoane,ci pentru că  vreau să vă premiez pe toţi şi vreau să văd topurile voastre plus că mereu fac gafe 😆

3 responses to “Premiu

  1. la tot blogrollu? zău :”>? (mă refer la premiu, leapșa o fac și eu acuși XD)

  2. felicitari de premiu!! si scuze ca n-am prea dat pe aici in ultima vreme 😀

  3. Oooh, mersi mult pentru urare >:D< am vazut-o mai tarziu, dar e bine venita! 😡 imi place cand ziua mea dureaza o saptamana 😆

Lasă un răspuns

