Între roz şi gri

Oriunde de uiţi,orice citeşti,dai de o veşnică neîncredere a oamenilor unii în ceilalţi,de priviri de suspiciune şi de plângeri de „cât de răi sunt toţi”.

Ciudat e că eu nu sunt aşa.Nu că aş mi-aş imagina că trăiesc într-un balon roz de cristal,cu oameni cu atitudine hippie care se au ca fraţii,dar pur şi simplu nu cred că dacă zâmbeşti unei persoane pe care abia ai cunoscut-o eşti luat de prost;că dacă ajuţi pe cineva eşti de fraier;că dacă faci un cadou sentimental,sărbătoritul se va uita chiorâş la tine sau că dacă eşti mereu optimist eşti privit ca aiurit.

Sunt Toma Necredinciosul şi la ideea că există mai mulţi oameni care abia aşteaptă să cazi decât cei care te vor ajuta să te ridici,sau la gândul că dintre 10 oameni care îţi zâmbesc 8 mint.Nu cred în personaje negative.(nu-mi daţi nume de criminali în serie,ştiu că există şi excepţii)

Ipocriţi suntem.Răutăcioşi suntem.Şi multe altele,dar toate într-o doză ceva mai mică,pentru că-după părerea mea-mai avem şi ceva compasiune,sinceritate,dragoste,milă,respect şi preocupare pentru binele celui de lângă tine.Dar trebuie să cauţi puţin mai adânc.

Sau poate sunt eu prea naivă şi prea optimistă.Poate se datorează vârstei;dar dacă să fii matur înseamnă să fi pesimist şi veşnic neîncrezător,permiteţi-mi să mă lipsesc de maturitate.

5 responses to “Între roz şi gri

  1. nu cred că în vîrstă’i vorba. pur şi simplu totul depinde de personalitate. iar personalitatea după cum ştim se dezvoltă într’un anumit mediu. deci, depinde de mediul în care creşti şi te dezvolţi.
    eu de exemplu îs de acord cu tine într’u totul. şi tind să cred că suntem mai mulţi care gîndesc aşa. )))

  2. E bine sa vezi lumea intr-un mod atat de optimist, dar in acelasi timp incearca sa stai cu garda ridicata…dezamagita oricum vei fi, dar ai grija sa nu te doara prea tare :*:*

  3. Am simtit eu din prima clipa ce fel de om esti ! De asta am si revenit cu drag pe blogul tau. Si chiar daca te va durea cand vei descoperi ca proportia e in favoarea celorlalti, tot merita sa crezi in oameni. In cei la fel ca tine.

  4. Sa stie ca mie chiar imi place combinatia roz-gri la haine…de ce s anu fie si persoanele asa…sau starea lor de spirit ? 😕

Lasă un răspuns

