When you’re happy like a fool…

De ceva timp sunt permanent veselă.Probabil enervant de veselă,întrucât fac orice să-i binedispun şi pe cei din jurul meu.

Şi e incredibil câte beneficii poţi avea dacă îi tratezi pe toţi cu un zâmbet pe buze,cu un compliment subtil,cu cel puţin o figură amuzată adresată unei glume poate nu foarte reuşită.Merge şi cu prietenii,cu profesorii,cu colegii sau părinţii.N-aş fi crezut.Nu e,totuşi,pupincurism,garantez.

Parcă nimic nu m-ar putea indispune,nu mi-ar trage capul înapoi din nori.Fără pic de amărăciune,fără vreun eveniment special,fără droguri 😆 mă bucură orice mărunţiş.Mă simt de parcă aş fi descoperit Nirvana.

Nu ştiu,nu ştiu,nu ştiu de ce,dar nu vreau să se termine.

Vă urez tuturor un sfârşit de săptămână un noiembrie un an o viaţă superbă!

Say oh, got this feeling that you can’t fight
Like this city is on fire tonight
This could really be a good life
A good, good life

10 responses to “When you’re happy like a fool…

  1. Vreau si eu o doza,doua,trei de veselie 😛

  2. hey….eu de obicei sunt extrem de vesel…am un umor spontan…rad si la filmele de groaza (nu, nu sunt nebun, sunteti in siguranta :d)…prin urmare, imi pare bine cand dau peste confrati de-ai mei :))

    O viata minunata si tie 😉

  3. Să te țină cât mai mult starea asta!

  4. Sa-ti ajute Dumnezeu sa fii mereu sanatoasa si vesela !

  5. Te ajuta si pe tine si pe cei din jurul tau sa schitezi un zambet si sa fi vesela. Tot asa!:)

  6. zambete „fara numar” :P.. hihi>:)
    postul tau chiar m-a facut sa zambesc :d

  7. Stiu cum e, stiu cum e 🙂 din fericire, si eu sunt asa cam de o luna, de-asta am cam neglijat blogul..ma rog, au fost si alte motive dar..intelegi tu ideea! 😆 >:D<

  8. Nu esti singura care mai are momente de genul asta. Dar cel mai important este sa le fructifici la maxim. Sa te distrezi si sa te simti bine.

Lasă un răspuns

