Evolutie profesionala (momentan imaginara)

Stăteam aseară şi mă gândeam la câte meserii am schimbat în gândul meu încă de la grădiniţă,câte idei au urmat după propoziţia „când o să fiu mare..” şi mi-am dat seama că au fost multe.Şi diverse.Prin urmare:

Servitoare-la 4 ani.Mă uitam la o telenovelă cu Natalia Oreiro(asa se scrie?),unde ea-servitoare-a ajuns chiar bine.(şi acum mă mir cum am înţeles atâta la vârsta aia)Ideea genială mi-a venit într-o dimineaţă,şi eram atât de entuziasmată încât primul lucru pe care i l-am spus educatoarei a fost un „Doamna,când o să fiu mare,ştiţi ce vreau să fiu?” „Ce,dragă?” Cel mai naiv glas ever a strigat „servitoare!”.Încă îmi amintesc cum a râs şi cum mi-a răspuns „păi să vii să mă serveşti şi pe mine”,deşi nici până în ziua de azi nu mi se pare atât de amuzant.

Pictoriţă-a urmat era degetelor colorate cu acuarele,în care pictam-atenţie-icoane 🙂 Şi nu mă limitam la hârtie,hârtia era pentru amatori-am trecut treptat de la pictură rupestră,pictură pe lemn până la pictură pe sticlă (a se înţelege geam).Apreciez totuşi zâmbetul înconjurător al mamei la operele mele.

Cântăreaţă-prin faza asta au trecut cred toate fetiţele.Telecomenzi,spray-uri,pixuri-toate au fost pe rând microfoane.Hit-ul cu care m-am remarcat la grădiniţă şi prin cartier a fost „Hai,Catrină,şi ne-arată”,pe care îl cântam oricui mă asculta.

Nu-ştiu-ce-la-o-bancă-când m-am mai maturizat a început să-mi placă matematica,aşa că aveam o vagă idee de ce aş putea face la o bancă,dar nu eram sigură.Chiar nu îmi surâdea,eu aveam planuri mai măreţe în cap.

Translator-planul meu până..acum 2 zile a fost să fac facultatea de Litere,în aproximativ acelaşi timp cu facultatea de psihologie,astfel încât după câţiva ani de traduceri să îmi pot deschide un cabinet de psiholog.Nici ideea asta nu a genială,pentru că eu am nevoie de socializare,de colegi sau oportunităţi noi,

Până când mi-am dat seama de ce trebuie să fac cu viaţa mea,de slujba perfectă pentru mine:redactor la o revistă.Mi se pare perfect,poţi cunoaşte oameni noi,lucrezi într-o echipă,eşti la curent cu cele mai noi informaţii,îţi vezi rodul muncii în fiecare lună/săptămână-revista.

Ştiu că asta e ceea ce vreau să fac,ştiu că nu m-aş trezi dimineaţa cu un rău de muncă,că e tot ce aş cere de la un loc de muncă.Mai ştiu şi că nu e uşor,dar am încredere în mine.

Care este evoluţia voastră?Aveţi deja un scop sau vă trăiţi visul?Hai să o facem leapşă dacă vreţi,doar lăsaţi-mi link-ul într-un comentariu.

12 responses to “Evolutie profesionala (momentan imaginara)

  1. Cantareata ma visam si eu…si actrita sau prezentatoare tv 😆

  2. si eu am fost la fel ca tine. pana la faza cu translatorul. deja imi pusesem in minte sa devin arhitect. apoi am renuntat.
    acum vreau sa urmez medicina dentara sau farmacia. cred ca cea din urma e cea mai probabila, 80% 😀

  3. Ce dragut! 🙂
    Da, Natalia Oreiro se scrie :d
    Ce sa zic? Sincer mi-am dorit cand eram mic sa fiu pilot de vanatoare….acum sunt cam batran, dar tot ma atrage meseria asta 🙂

  4. bine ai revenit >:D< chiar mi-era dor de un post de-al tău

  5. continuarea era că și eu îmi doream să fiu cântăreață și pictoriță, însă nu m-a ajutat lipsa de talent. 🙂 și mi-ar plăcea și mai mult decât toate să fiu dansatoare :X. are probleme wp-ul? :S

  6. Oho… ai avut de unde alege… 😀

    De când mă știu până în clasa a noua am vrut să mă fac medic. Până într-a zecea am fost indecisă. După a zecea vroiam să dau la farmacie. Și într-a doișpea programator.
    Anul ăsta devin inginer cu acte în regulă. 😆

  7. Roxana:a,da,am uitat de prezentatoare de ştiri,mă credeam cu dicţie pentru că puteam face orice exerciţiu de dicţie 😆
    griin: merci>:D< da,probleme,dar postez de la o prietenă:)
    DianaEmma: Succes în continuare 🙂

  8. Despre mine se spune ca de mica am avut inclinatii spre cariera didactica, adunam toti copiii de pe strada la noi in curte si le citeam povesti !
    Dar iti spun primele meserii catre care a inclinat fiul meu: gunoier (fiindca gunoierii aveau niste masini portocalii stralucitoare), apoi bucatar (gratie bucatarului de la gradinita) !

  9. partea cu cantareata e clasica:))
    imi aduc aminte ca pe la 5 ani as fi dat orice sa fiu printesa sissy[nu stiu daca se srie asa:-?] din desenul ala de pe fox kids.
    tot am schimbat peserii[in gand] cum ar fi :avocat, arhitect, designer,etc si tot la partea cu redactorul de revista am ajuns.;))

  10. Hm si eu am fost in locul tau…imi doream sa fiu actrita, dupaceea cantareata, basketbalista, patinatoare, avocata, contabila, manager, ziarist, prezentatoare tv si acum din nou avocata :))

  11. Eu vroiam cantareata,actrita(asta am visat mult tiiimp),apoi am vrut sa fiu doctorita,avocata si psoholog(imi place sa ascult oamenii,chiar daca nu-i cunosc) :D..
    Acuma .. am ramas la medicina(fizioterapie) :D.. sper sa meargaaa 😀 mai un an si ajung acolo ;;)..
    Desi inca visez la actrita:(( teatru..stuffs like this :-<

Lasă un răspuns

