Excepţii?Sper..

Ştiu că am spus că gândesc pozitiv şi vreau să văd doar ce e mai bun în oameni,dar ştiu că există şi cazuri în care mă înşel.Sper doar să nu fie atât de multe.Să mă explic.

Am copilărit având ca vecini o familie formată dintr-o mamă singură cu 3 copii,un băiat şi două fete;băiatul fiind cel mai mare,fiind cu vreo 3-4 ani mai mic decât mine.Mama îşi câştiga existenţa fiind croitoreasă,şi deşi era o fire mai iute,îşi iubea copiii,şi,cu un trai modest,avea grijă de ei.Nimic neobişnuit până aici.

Asta până acum vreo 2-3 ani,când a început să se distanţeze de toţi vecinii,să devină chiar mai iute şi să lipsească  nopţile de acasă (da,stradă în care toţi ne cunoaştem,deci s-a aflat repede). Au început zvonurile,conform căreia aceasta se prostitua,nefiind chiar bătrână şi arătând ok.A început să lipsească cu zilele de acasă,copiii rămânând singuri.Am aflat apoi că se hrăneau zile întregi cu macaroane şi zahăr.Aveau noroc de un unchi,care mai trecea din când în când pe la ei.

Între timp,mama lor a început să aducă acasă un bărbat cu care bea,se droga,iar apoi o bătea şi o viola în faţa copiilor.(Iar noi n-am ştiut nimic! )Într-o seară am observat un foc în faţa casei,am presupus că fac grătar.Mai târziu am aflat că acel bărbat ardea de fapt toate hainele copiilor şi ale ei. După acea seară,a dispărut un timp mai îndelungat,încât acelaşi unchi a stat cu copiii.După un timp a venit cu acel bărbat să ia copii,fără să explice unde.Desigur că unchiul s-a opus,a ameninţat că cheamă poliţia,aşa că ea a plecat.

În februarie se împlineşte un an de când e dată dispărută.

Copiii,sunt bine,ei cred că mama lor e în străinătate.Acel unchi i-a adoptat.Totuşi,sper ca traumele să nu lase urme prea adânci pentru ei.

Iar acum mă gândesc de ce nu am ştiut nimic,de ce nu am putut ajuta,de cenu încercat măcar să aflu ceva.De ce nimeni nu a bănuit nimic.

Povestea asta m-a tulburat mult timp,şi încă mă mai tulbură,mai ales că acei copii au fost o parte din copilăria mea,unde diferenţele de vârstă nu contau.Garantez că e 100% adevărată,nu aş inventa niciodată aşa ceva.

Deci da,se întâmplă peste tot.

8 responses to “Excepţii?Sper..

  1. Trist…cine stie ce s-a intamplat cu ea,poate a ajuns rau …pacat de copii 😦

  2. Of, draga mea, ai pus degetul pe rana… :(Evitam sa vedem si sa auzim ca sa nu fim implicati, ca sa nu fim deranjati, ca sa nu trebuiasca sa facem ceva, sa dam ceva, sa raspundem in fata cuiva. Asta e natura umana. Aminteste-ti de vecinii belgianului care a tinut in pivnita copiii facuti cu fiica lui timp de 10-15 ani, nu-mi amintesc exact.

  3. ce trist da… din pacate exista astfel de oamneii…
    nu-mi imaginez… cum o mam poate face asa ceva copiilor ei

  4. Pff….:-s saracii copii…insa pe cealalta parte mi mila si de mama lor chiar daca a ajuns sa recurga la astfel de metode pentru a face bani…dar nu e deloc usor sa cresti 2 copii singura, mai ales dintr-un salar de croitoreasa :-s
    Iar copiii au avut noroc de acel unchi cu un suflet mare, caci daca nu era dansul, probabil nu ar fi ajuns prea bine…

  5. 😦 Si e foarte trist ca nu e singurul caz… mai sunt mii de povesti ca asta.

  6. poate mama copiilor nu sa prostituat, si daca a facut-o bravo ei! a facut ceva pentru copii ei, ca la adus pe acel om in casa lor e o alta problema, in gandirea ei era un adapost acel om, si ea avea nevoie de ajutor, in momentele in care probabil nu o batea poate o iubea, cum poate iubi o javra.
    de ce nu ne gandim la mama ca sa o intelegem. acea mama nu avea nimic. acea mama nu a reusit nimic, iar cand a vrut sa le poata oferi copiilor un viitor tata a gresit, dar nu il mai poate lasa pe omul acela.
    ganditiva si la ea… ganditiva cat a suferit ea ca si-a lasat copii pe mainile nimaniu, ganditiva ca si ea sufera si ea ia iubit, ca daca nu ii iubea nu isi mai vindea trupul pentru ei.
    din iubire a ajuns la extreme. A ales sa stea cu un nenorocit sa ii protejeze pe ei, ca daca il lasa pe acel animal , daca rupea legaturile cu el… gandeste-te ce le putea face copiilor. eu una acum asa am ajuns sa privesc problemele in gen.
    nu mai zic „ce femeie nenorocita” mai bn zic „saraca cate a treb sa patimeasca” pentru ca si ea este o victima, la fel cum sunt si copii aia.
    imi pare rau ptr ei

  7. hei, salut! da, intr-adevar…este trist. insa mama copiilor merita o palma buna. nu as putea sa am mila fata de o asemenea fiinta. daca as fi mama, nici prin cap nu miar trece sa fac ceea ce a facut ea .

Lasă un răspuns

