Stai în casă şi uită-te la maratoane,copile!

În sfârşit m-am învrednicit şi eu să dau „add new post”.Mi-e greu,şi n-ar trebui,din moment ce blogul e o plăcere.Anyway..

Impulsul care îmi trebuia l-am găsit acolo unde îl bănuiam cel mai puţin-Cartoon Network.Într-o dimineaţă în care bântuiam posturile de televiziune (blestemate fie-mi trezirile demne de cocoşi),m-am oprit pe nişte desene animate vechi.La reclame,cârpită de somn cum eram,tot am ridicat câteva semne de întrebare când aud:

Iar a venit sezonul în care trebuie să ieşi afară.

Iar trebuie să te îmbraci gros,deci caraghios.

Nu mai bine petreci timp cu Scooby şi echipa într-un maraton de n episoade?

Nu sunt exact cuvintele astea,dar ideea de aceeaşi.Deci iar trebuie să ieşi afară,copile,când ai putea  să stai pe canapea,să te uiţi la episoade din desene care te-nvaţă că prietenii imaginari sunt mai cool decât ăia reali,că fantomele există,dar de fapt sunt bătrânei materialişti,că binele poate învinge mai mereu,dar nu-i aşa tare ca forţele malefice ale lui *insert nume greu de pronunţat here*.

Nu-i mai fain să devii obez pe canapeaua aia,eventual la reclame să stai şi puţin pe mess,să nu zică mama că nu socializezi.Încă nişte dulciuri şi reţeta e gata.

Să ieşi afară,să te dai cu sania,cu patinele,cu ce vrei tu,cu prietenii tăi din realitate,să faci oameni de zăpadă,să ai nas şi obraji roşii şi reci,să te repezi la sobă-calorifer când intrii în casă şi să le povesteşti părinţilor de câte ori a căzut x,fără să pomeneşti de câte ori ai făcut-o tu..Neah,chestii demodate,poate dai într-o pneumonie..

Şi cam ăsta e mesajul pe care îl dă un post de televiziune pentru copii.Înţeleg să vrei audienţă,dar chiar aşa?Aş pune pariu că persoanele care lucrează acolo nu-şi lasă copiii să se uite la desenele lor.Pentru că bănuiesc că ştiu că nu e chiar cel mai sănătos mediu pentru psihic.

Şi atunci?Ţinem toţi copiii în case „că aşa a zis la tv?”

Eu aş folosi CNA-ul pentru asta..I’m just saying.

 

 

22 responses to “Stai în casă şi uită-te la maratoane,copile!

  1. yay,i want more twisted chocolate,sa zic asa.
    Bine ai revenit.Si eu m-am reintors la scris,sper sa continuam amandoua si sa nu ne mai lasat balta blogurile..

  2. Crăciun fericit şi un An Nou cu sănătate şi bucurii, pentru tine şi toţi cei care îţi sunt dragi ! La Mulţi Ani si bloggerit cu spor !
    Zina Strinu

  3. Sarbatorile de iarna
    sa-ti aduca ce vei vrea
    Si sa ai caldura-n suflet
    de la primul fulg de nea
    Sa te pierzi printre cadouri
    lasate de Mos Craciun,
    Iar din sacul plin cu daruri
    sa alegi un an mai bun!

  4. Hmm eu adoram cand era in 1 Ianuarie maraton de Tom si Jerry, era singura zi din an cand aveam rabdare sa stau cateva ore sa ma uit la desene incontinuu :X
    Acuma daca mi-ar mai zice cineva sa repet actiunile as spune ca e nebun ;))
    Pot fi admise si acestea, dar moderat…a nu se confunda Tv, calculatorul cu joaca de afara !

  5. Sarbatori fericite dear >:D< !

  6. Craciun fericit !! 🙂

  7. Pingback: Let’s start « My life in few words…

  8. CNA-ul nu prea are de-a face cu asta.
    Si, sa fim seriosi, nu numai copiii de astazi se uita la Cartoon Network. Si noi ne-am uitat – cat de putin, dar tind sa cred ca toti stiam ce-i ala. Eu am prins perioada in care Cartoon era foarte iubit si toti colegii de la gradinita vorbeau despre asta.
    Dar sa stii ca exista copii si copii. Un exemplu: varul meu cu un an mai mare si… eu. El se uita 24/24 la desenelea alea, nu se mai putea desparti de Omul Paianjen & Co. Eu? Eu ma uitam numai la Mr. Gadget, ceva cu un nene pe nume Mellon (cam asa) si inca 1-2 desene. Nici Fetitele Powerpuff nu ma pasionau… La Tom si Jerry ma uitam numai cand mergeam in vizita la el.
    Un copil destept (nu conteaza varsta) poate sa judece si singur – nu va executa tot ce a spus Scooby sau tatal lui Scooby-Dooby. Se va gandi putin inainte „Ma, da’ Scooby stie sa patineze? Pai eu stiu si vreau sa exersez afara… Cand o sa termin, vin la Scooby si-i zic ce frumos a fost!”. Simplu. 🙂
    Un copil mai putin destept va face ce-i zice varul lui Scooby si va da vina pe el daca mama ii zice ceva – hmm, si mai simplu! 😀
    Depinde de copil, dar si de parinti. Nu vrei sa-i distrugi copilaria cu adevarul? OK. Spune-i-o mai bland… „Mami, Scooby nu traieste unde traim noi. El e undeva, departe, unde probabil exista si fantome, si monstri – dar aici nu exista nimic de genul acesta.” si gata!
    Un an nou fericit!

  9. Pingback: Totul despre..ciocolata « My life in few words…

  10. Hei ! La multi ani! Desteptarea ! Ce faci tu, de nu ai mai scris de atat vreme ? Sper ca esti bine.

  11. Pingback: Memories.. « My life in few words…

  12. E tare nasol ceea ce se intampla… da… CNA-ul e numai asa, de nume…

  13. Cat trebuie sa mai asteptam o postare [macar]? 😦 Ne e dor de tine >:D<

  14. Pingback: Déjà vu « My life in few words…

  15. Pingback: Déjà vu : : My life in few words

  16. Ceea ce mi se pare mai tragic e ca desenele de acum sunt niste prostii, nu sunt educative.
    Cand eram mica – si chiar si acum- nu ieseam afara iarna pentru nu-mi place frigul, dar imi omoram timpul citind sau facand integrame.

  17. Tocmai mi-am schimbat adresa blogului (my life in few words)..Noua adresa este http://life.mug.ro .Te rog sa o schimbi..O zi buna in continuare 🙂

  18. Pingback: Nominalizari « Dreaming Of Another Life

  19. Eu adoram Cartoon Network-ul cand eram mai mica…dar imi placea si mai mult sa ies prin oras, pe la magazine si sa pap inghetata in parc :”> multi copiii nu stiu ca dulciurile sunt mai bune pe o bancuta in aer liber decat pe canapeaua din sufragerie..

  20. ciocolățică.. mai e vreo șansă să postezi, sau te-ai lăsat de blogăreală? 😦

  21. Nu mai postezi nimic ? Ce s-a intamplat ? Unde esti ? Te vrem inapoi.

  22. Nu ai mai scris nimic de doua luni.Si eu as vrea sa stiu daca ai abandonat blogul. Ar fi pacat…

Lasă un răspuns

