I’m sooo back!

Probleme cu wordpress-ul,lene,nesimţire cruntă urmate de eschivarea de a cere scuze au dus la lipsa mea.Îmi cer scuze,mulţumesc de urări,de „please come back”-uri,de susţinere.Dar acum am rezolvat tot şi nu mă mai opreşte nimic din a scrie.Decât propria persoană.

Bănuiesc că iarna nu funcţionez corect..

7 responses to “I’m sooo back!

  1. in sfarsit ai revenit >:D<

  2. Bine ai revenit în blogosferă şi la mine în blogroll! 😀

  3. Mi-a placut cm suna fraza”Bănuiesc că iarna nu funcţionez corect..”
    Cred ca nici eu nu functionez corect iarna. 😀

Lasă un răspuns

