No more the nice one

S-a terminat cu naivitatea mea,cu credinţa că toată lumea e în străfundul ei bună,că ipocriţi sunt doar cei drăguţi,dar care vor să pară răi.Nu-i mai judec pe ceilalţi după standardele mele.

Am observat-în sfârşit,dând cu capul de pereţi-că sunt oameni care te-ar călca în picioare fără să clipească dacă le stai în cale,că există persoane care te vor opri din a face decizii bune cu un zâmbet de prietenie şi că nu sunt puţini cei care îşi stăpânesc cu greu un surâs de mulţumire când ţi se întâmplă ceva rău.

Şi urăsc asta.

Pentru că ştiu că nu pot trece peste sentimentele altuia pentru propriul meu scop,sunt incapabilă să refuz un ajutor sau să zâmbesc când văd pe cineva cu lacrimi în ochi.Nu pot,şi mi s-a spus că nu voi reuşi în viaţă fără calităţile astea.

Dar dacă astea sunt sacrificiile pe care trebuie să le faci pentru o poziţie mai bună în carieră sau pentru o reputaţie strălucită,m-aş lipsi.

Sunt (încă) prea naivă?

5 responses to “No more the nice one

  1. M-am uitat la pagina „About” să văd câţi anişori ai ! Văd ca ai început să deschizi ochii asupra lumii, dar , te rog, acum să nu faci greşeala să crezi că toată lumea este rea. Fii doar mai circumspectă… Şi mi-ar plăcea să îţi ştiu numele sau un nume, cum vrei 🙂

  2. Buna Cristina, din cate am citit esti o persoana minunata si nu merita sa te schimbi pentru nimic in lume. E adevarat ca exista persoane care fac rau cu zambetul pe buze dar nu sunt toate asa, inca exista persoane ca tine si asta ma face fericit. Cu generatiile astea noi.. se duce totul in jos de la an la an.. rar mai vezi pe cineva cu suflet; in adevaratul sens al cuvantului.

    Asa ca, be the nice one, be that person, be awesome 🙂

  3. Am văzut, Cristina, la comentariul pe care mi l-ai lăsat. Ieri am fost cam zăpăcită, scuze! 😀

  4. Da, din pacate inca esti naiva 😦 nu te poate acuza nimeni, de-abia acum incepi sa dai pieptul cu viata si cu tot felul de persoane. Asteapta-te la orice…fii destul de draguta incat sa ai incredere in toata lumea, dar fii mereu pe faza sa vezi cand cineva e pe cale sa iti faca ceva rau :*

Lasă un răspuns

