Pentru îndrăgostiţi

Nu mă număr printre ei,dar am găsit un site cu declaraţii de dragoste,pe care le ador pentru simplitatea lor,şi fiind sub protecţia anonimatului-sunt deci sincere.Şi God,scrisorile astea vin din diferite părţi ale lumii,însă nu ţi-ai da seama de asta,multe din ele se potrivesc oricui,deci toţi avem aceleaşi sentimente.Rasiştii din spate,se aude?

„I’ve noticed you’re pretty awesome.
I’m pretty awesome myself.”

„I don’t know why I still (after a year) dream about you, because I know that I will be always that-half-a-friend-half-a-stranger-you-met-last-year.”

„10 out of 1 times i choose you”

„I LIKE YOU.
DATE ME.
I DONT MEAN TO YELL BUT YOU DONT SEEM TO GET IT.”

„I don’t care what we talk about. As long as we’re talking.”

„Someone buy this girl a toy so she’ll stop playing with my heart, dang…”

But do you even realize how adorable you are?”

Şi preferata mea „you got my name wrong.
but that’s okay.i can change it.”

Mai multe aici.

7 responses to “Pentru îndrăgostiţi

  1. cea de a II-a imi olace cel mai mult

  2. Cristina, hotărăşte-te ! Ori numai în engleză, ori numai în română, ori articolul integral în ambele limbi. 🙂

  3. Mie imi place penultima 8->
    Nu te necaji, o sa apara un EL si pentru tine >:D<

  4. Buna twisted chocolate as dori sa facem schimb de linkuri vreau sa tea am si eu pe blogroll.scrii ff frumoos.iti voi da adressa mea de blog;http://kupidonciq.wordpress.com/

  5. Scumpo, nu trebuie să te scuzi. Eu ţi-am spus-o nu ca un reproş, dar uite, dacă eşti la filologie, probabil că învăţaţi ceva despre comunicare. Şi chiar dacă nu, ce am să spun eu este simplu de înţeles. Cum este receptat (inclusiv înţeles) un mesaj scris parţial într-un cod (să zicem Morse) şi parţial în altul (să zicem prin metoda indiană a fumului) ? Nu este distorsionat, prost înţeles ori chiar neînţeles? Sigur, aici nu e aşa grav, tot românu’ o rupe şi pe engleză, dar totuşi…

  6. Bună ziua ! Te invit pe blogul meu, unde te aşteaptă un interviu.
    http://www.lecturirecenzate.ro/2011/03/19/blogosfera-interviu-despre-blog/
    Aş fi foarte onorată dacă ai răspunde.Weekend plăcut ! 🙂

Lasă un răspuns

