Motivant

Un bărbat îşi dorea cu orice preţ succesul,aşa că a mers la o persoană influentă,cunoscută tocmai pentru norocul său în afaceri şi i-a spus:

-Ajută-mă să fiu ca tine,învaţă-mă să fac bani.

Ok,a răspuns acesta.Doar vino mâine la 4 dimineaţa pe plajă.

A doua zi dimineaţă vine pe plajă,îmbrăcat la costum şi pregătit să înveţe.Însă în locul sfaturilor aşteptate,este pus să intre în apă.

-Eşti nebun?Eu vreau să fac bani,nu să înot.Vreau să fiu milionar,nu salvamar.

-Dacă chiar vrei să te ajut,intră în apă.

Acesta intră,apa ajungându-i până la brâu.

-Intră mai adânc.

Apa îi ajunge până la gât.Atunci omul de succes se apropie de el şi îl sufundă de tot în apă.Acesta se zbate,şi chiar înainte să leşine,este lăsat să respire.

-Ce faci,vrei să mă omori?!

-Lasă asta,spune-mi,când erai sub apă,ce îţi doreai cel şi cel mai mult?

-Să respir,normal!

-Ei bine,când îţi vei dori succesul la fel de mult pe cât vrei să respiri,abia atunci vei reuşi.Până atunci,vei rămâne în acelaşi stadiu.

Povestea am auzit-o într-un video de pe youtube,nu-mi mai amintesc numele.Cert e că mă motivează foarte mult,de fiecare dată când vreau să renunţ îmi amintesc că nu există succes fără sacrificiu şi totodată durere fără victorie.

Norocul este momentul în care oportunitatea se pregăteşte cu pregătirea.

 

5 responses to “Motivant

  1. Felicitari, buna parabola !

  2. Intr-adevar, foarte interesant! Ar trebui sa fie citita de cat mai multi oameni! 🙂

  3. Foarte bine ales titlul. O sa o tin minte…

  4. M-au trecut fiorii cand mi-am dat seama despre ce este vorba. Intr-adevar, motivant !
    P.S. Te-am adaugat la blogroll 😀

  5. Buna lectie de viata !

Lasă un răspuns

