1 aprilie

De jumătate de oră mă chinui să găsesc o farsă mega-ultra-uber-agonizant-de-amuzantă.Nu găsesc,la orice m-aş gândi e prea naiv,şi am ajuns la concluzia că oamenii sunt mai inteligenţi (sau mai suspicioşi) în zilele noastre.Sau eu sunt mai lipsită de imaginaţie ca de obicei.

Oricum,spor la făcut farse,dacă vă iese anunţaţi-mă şi pe mine,am nevoie de idei pentru anul viitor 😆

 

4 responses to “1 aprilie

  1. Niciodata nu le-am avut cu farsele…daca le-am facut, mi-au iesit din greseala si in nici un caz nu de 1 aprilie… da, mi-ar prinde bine cateva episoade din „Ce-i cu Andy?” pentru putina inspiratie 😀

  2. Pfff… mie mama mi-a facut o farsa de toata frumusetea :)). Am inceput sa plang de soc :))

  3. hahaha :))
    varsele cu ‘hei!ti-a curs rimelul’ sau prefacatoriile cum ca ti-ar fi rau merg intotdeauna :))
    Si da,oameni sunt mai atenti.

  4. varsele?
    what’s wrong with me:))??
    farsele**

Lasă un răspuns

