Un “bagă-mă în seamă” mai subtil.Şi mai prost

Stând şi aşteptând să-mi pice un subiect de blog din cer,s-a întâmplat.(mulţumesc karmei,autosugestiei şi forţelor pozitive din jurul meu.ce?.)Doar că locul din care a căzut nu a fost din cer,ci din lista de messenger.

I-am spus unei picături de ploaie numele tău,dar ea,mică şi indiscretă,le-a spus tuturor,iar acum când plouă aud numele tău.

Formularea,diacriticile,lipsa limbajului coca-piţi-messenger-esc îmi aparţin.

Mulţi ar spune „câtă imaginaţie,cât romantism,câtă dragoste,se potriveşte cu primăvara şi Zalmodegikos mai ştie cine;pur şi simplu te încântă atâta iubire,te face să zâmbeşti,te duce în Nirvana fără marijuana,bla bla bla.”

Momentul în care eu mă simt ca Scrooge distrugând Crăciunul.

Haide măi,chiar aşa de copil făr’ de prieteni eşti,încât doar unei picături de apă i-ai putut încredinţa numele alesului tău?Şi aia,mică şi indiscretă,le-a spus tuturor secretul tău?Hai,o picătură,două-trei-da’ toate,mă?!Nenorocita!

În legătură cu auzitul numelui iubirii vieţii tale,recomand subtil o vizită la orl.Doar zic;să nu fie ceva pe fond nervos pe urmă,că e urât să auzi o viaţă întreagă când plouă „Bartolomeu-Bartolomeu-Bartolomeu” de exemplu.Deranjant.

Lăsând gluma la o parte,sincer nu îmi plac metaforele astea duse la extrem,puse evident la status,că poate-poate a observa cineva cât de enigmatică eşti tu vorbind cu ploaia.

Aştept cu nerăbdare conversaţia cu zăpada.O fi mai discretă.

 

5 responses to “Un “bagă-mă în seamă” mai subtil.Şi mai prost

  1. Bravo! Imi place cum ai scos gheruţele ! 😀 De acord cu ceea ce spui, sunt greţoase zicerile alea !

  2. Imi place asta :))
    „Bartolomeu, Bartolomeu, Bartolomeu’:))

  3. E plin mess-ul de astfel de siropozitati :))

  4. :)) doamne asa sunt satula de metafore de genul asta…

    p.s.: la descrieri la pozele unora gasesti cate metafore vrei :))…

  5. de mentionat: pe facebook, care a inceput sa fie invadat de stim noi ce persoane :d

Lasă un răspuns

