Fetelor,am o idee

Pentru orice fată care s-a trezit fluierată,claxonată,abordată cu tupeu şi enervată de nelipsiţii cocalari/perverşi/cocalari perverşi de pe stradă,eu zic să luăm atitudine.Evident,ignoranţa nu mai e de ajutor sau are o frecvenţă de reuşită minimă,aşa că ar trebui să reacţionăm.

Bate-i la propriul joc.Ideea mea e cam îndrăzneaţă,aiurea şi netestată,dar dacă ar merge?

Ce-ar fi ca atunci când te abordează un individ din specia mai sus menţionată,în loc să faci abstracţie de el,să-i răspunzi?Şi încă frumos-prea frumos-arătând un soi de disperare la care,cred ei,visează.Să le zâmbim galeş,să ne uităm în ochii lor în timp ce părem fermecate de replicile alea care ne fac greaţă în interior.

Sigur,un bărbat ar face faţă şi ar continua jocul,dar vorbim de băieţii de lângă bloc,ale căror lucruri preferate sunt meciurile şi seminţele.Majoritatea au câte-o Getuţa (vorba lui Cami) care i-ar ţine cu salate şi reproşuri o lună dacă Lili de la 2 i-ar vedea doar uitându-se la o fată.

Eu zic că am scăpa cu „d-şoară,sunt luat.Păcat de tine”,şi nu cred că se sichiseşte cineva de aroganţa lor.Poate greşesc,dar parcă merită încercat ceva,prea e enervant să ieşi pur şi simplu în oraş.

Se bagă cineva? 😆

7 responses to “Fetelor,am o idee

  1. am încercat eu faza cu răspunsul înapoi; nu merge:)))
    una din două: ori nu mai scapi de ei încă 100 de metri, ori trec la artileria şi mai grea, şi-o dau în replici urâte de tot:-??

  2. Tocmai azi s-au luat de mine 2 cocalari in metrou, incercand chipurile sa ma agate. Imi vine sa vomit cand vad asa specii.
    Nu ma incumet sa le raspund, cine stie ce se poate intampla…

  3. Un simplu pleaca sau o privire de superioritate ar fi ajuns pentru ca multi dintre o sa-ti raspunda ‘avansurilor’ :))

  4. Cred ca o privire „inghetata” e mai eficienta, in cazul asta, decat privirile galese.

  5. as incerca ideea ta, Cristina, dar sincer imi e frica sa nu reactioneze in mod negativ…mai ales dak sunt eu singura si ei vreo doi…sincer, ar merge cand esti in gasca si e doar un baiat…dar altfel, nu ma incumet. oricum, ma bucur k o fata a luat initiativa si a scris acest articol. bravo!

  6. Într-adevăr, privirea îngheţată e soluţia ori o ţinută gravă, superioară.
    Oricum, majoritatea sunt nişte gunoaie abjecte şi le poţi întocmi profilul şi mai ales te prinzi de educaţia părinţilor în 2 timpi şi 3 mişcări.
    Că-s sigur că nu citează din Lacul> după ce trec de fluierătura magistrală. Ori…

  7. Eu mai fac si asta… ma uit la mutra tipului si ma gandesc cum sa reactionez: daca sa fiu acida sau sa imi vad de ale mele 😀

Lasă un răspuns

