Nu e Paște fără..

  • Miros de cozonac și vopsea de ouă-peste tot dacă îmi exercit și eu talentul;
  • Filme cu Iisus pe ProTv;
  • Prăjituri de casă (la care contribui incredibil de puțin,secretul pentru care ies comestibile 😆 )
  • Încercări de pască sfârșite printr-un drum la magazin;
  • Articole în blogosferă despre ipocrizie și indigestie (în ordinea asta)
  • Mesaje cu „Fie ca” la care nu răspund,dar mulțumesc frumos;
  • Făcutul coșului cu familia,o adevărată operă de artă;
  • Așteptarea Învierii cu filmele mai sus menționate;
  • Impresionarea de către sadismul din film (auch!)
  • Biserică,frig,prieteni,înconjurat..fun;
  • Prezentarea prea măritului coș,stropirea de cuviință,acasă;
  • Reuniune de familie,glume proaste/ciocnirea de ouă;

Cel puțin așa decurge la mine sărbătoarea de Paști,de când mă știu.Și nu mă plâng.

Hristos a înviat! (atei sau nu,creștini sau nu)

5 responses to “Nu e Paște fără..

  1. Adevarat a inviat! …si..si la mine e la fel (mai putin partea cu pasca si cozonacul. Eu sunt din banat si aici nu se urmeaza aceasta traditie)
    Paste fericit! 😀

  2. Adevarat a inviat ! …dar e ipocrizie, nu ipocrizenie ! 😀

  3. 1. Si eu imi exercitam talentul pe cateva oua cand eram mai micuta. Acum rabdarea mea nu mai e aceeasi…saaau poate ca am realizat ca’s paralela cu pictura :”>
    2. Sa stii ca anul asta nu au fost atat de multe filme 😕 eu chiar vroiam sa vad „Patimile lui Iisus”, filmul lui Mel Gibson, dar nu l-au dat.
    3. Si eu contribui la prajiturile de casa – golesc imediat platoul :”>
    4.Tell me about it :))
    5. Nici eu nu am urat „Paste fericit!” bloggerilor, dar nu pt ca nu mi-ar fi placut, ci pentru ca am fost busy 😦
    6. Nu-mi aminti de sms-uri, am scris si eu un articol despre trimisul lor…:))
    7. Rude si glume, a? Iti impartasesc parerea intru totul!

  4. mi-a palcut faza cu „Prăjituri de casă (la care contribui incredibil de puțin,secretul pentru care ies comestibile)”…..cu careva schimbari…dar se aseamana Pastele sarbatorit de tine cu al mea…tot familie…pasca facuta de bunica (la tara sarbatoresc de cind am stiu)…ciocnitul oualelor…si multe altele..daca iti va fi interesant…am ur articol despre cum am sarbatorit..:)

Lasă un răspuns

