Tânără eram,muzică proastă ascultam

Muzica a fost probabil mereu un domeniu controversat.Nu,nu vă gândiţi departe la Mozart şi Vivaldi şi la revoluţia muzicală determinată de x.Apropiaţi-vă de umanitate,apropiaţă-vă de..Andre,de exemplu.

Prima trupă de care-mi amintesc să-mi fi plăcut.Sigur,acum n-aş ştii unde să mă ascund dacă cineva şi-ar aminti de vremurile lasă-mă,papa,la mare asociate cu mine,dar atunci era altceva.Era grădiniţă,mai exact,ne scuzăm.Mai adăugăm balade lacrimogene de N&D şi 3sudest,ritmuri electrice (?) de Animal x presurate cu Britney Spears în perioada ei de glorie.

A urmat perioada mea de superficialitate maximă,când eram un top 30 cele mai noi piese ambulant,iar o melodie trecută de 2 luni de difuzare (cel mult!) devenea proscrisă şi exclusă definitiv din playlist-ul meu,fără şanse de revenire.Piesele erau de o comercialitate înfiorătoare.Eram o mică piţipoancă,norocul meu că termenul nu exista.

A urmat o perioadă nefastă,de care prefer să nu-mi amintesc-perioada Disney.(am avut nevoie de un moment de reculegere şi de mult curaj să scriu asta)Hello Demi Lovato,Jonas Brothers şi -God help me-Miley Cyrus.Eram printr-a 7a-8a,era pe val,mai era şi anturajul dar..da,tot vina mea se cheamă.Cred că toţi avem dreptul de a asculta ceva de care ne va fi ruşine peste câţiva ani,nu-i aşa?

Imediat după asta am început să fiu educată de prieteni mai mari,bombardată cu piese atât de diferite ca genuri,încât inconştient am început să-mi creez propriul gust,propriul stil în a aprecia muzica.

Nu mă ating de ce se dă la televizor,e departe de concepţia mea de muzică ascultată în privat,dar în acelaşi timp nu caut formaţii şi trupe cât mai necunoscute,doar pentru că „dă bine” printre hipsterii muzicali.Ascult ce-mi sună bine,depinzând de dispoziţia sau de preferinţele mele;mă lasă rece cei care încearcă să impresioneze prin cât de indie e muzica lor.

Şi cum nu poţi discuta despre muzică fără să o asculţi:

Şi acum..ce trecut ruşinos în materie de muzică aveţi?

6 responses to “Tânără eram,muzică proastă ascultam

  1. Nu am ascultat niciodata muzica la moda, nici nu prea ma omoram sa aflu ce e in top, ce melodie a aparut ieri. Am ascultat ce mi-a placut, in adolescenta mult folk (era perioada Cenaclului Flacara), iar mai tarziu cate putin din toate. Intotdeauna am avut obsesii (altii ar spune ca am fost fana), si acum am… si nu mi-e rusine:)

  2. Nu mi-e ruşine cu nici o muzică pe care am ascultat-o, ba chiar sunt mândră !
    De câţiva ani, prefer muzica chillout: Chris Spheeris, Ryan Farish, Omar Akram, Armik, Secret Garden şi alţii. Încearcă şi vezi, îţi place ? 🙂

  3. da..si eu am avut o faza in care ascultam disney :))

  4. Faza cu Andre am avut-o si eu 😀 si nu mi-e rusine. Nu inteleg de ce unii oameni neaga gusturile lor din trecut pentru Angels, Genius, L.A, Andre etc. Doar toate trupele astea fac parte din trecutul nostru, nu? Peste 10 ani o sa fie rusine ca ascultam Rihanna si Lady Gaga :))

  5. Nu vreau sa-mi amintesc, dar ca tine, ascult ce-mi place si cand vreau : )

  6. N-ai revenit şi pe blog 😦 Ce păcat ! Ce e cu tine, Cristina ?

Lasă un răspuns

